Nyt Medlem

Hvis du gerne vil være medlem af Team Triathlon Herning så kan du her på siden finde en masse nyttige information.
Du kan med fordel også melde dig ind i vores gruppe på Facebook - her vil der løbende komme opslag om træning og andre arrangementer i klubben

Første gang / Prøvemedlem

Hvis du er helt nyt medlem så skal møde op til svømmetræning den 1. mandag i hver måned hvor vores svømmetræner vil tage imod nye medlemmer.
Du har mulighed for at prøve kræfter med triathlon sporten i den første måned uden at betale kontingent. Det forventes at du har meldt dig ind og dermed indbetalt kontingent hvis du ønsker at forsætte i klubben efter den indledende prøve måned
Prøvemåneden strækker dig fra d. 1 mandag i en måned og til sidste mandag i samme måned.

Svømmetræning

Svømmetræningen er TTH's primære fælles træning og her vi mødes oftes. Der er træner på hver mandag. Se deltajer omkring trænings tider her. Det er svømmetræneren som bestemmer hvilke baner man svømmer i. Nye medlemmer opfordres til at komme 1. gang til den første mandag i måneden.

Cykeltræning

Der bliver i løbet af sommerhalvåret arrangeret fælles cykeltræning med udgangspunkt fra Sdr. Anlæg. Udgangspunktet er en tur på ca. 2 timer med mulighed for at forlænge for dem der ønsker det. Tempo afstemmes efter deltagerne, men det forventes at der kan køres med ca. 25km/t eller mere - ingen bliver dog kørt over eller efterladt. Der vil være en holdkaptajn på alle ture som er ansvarlig for ruten og for at turen bliver afviklet i en god ånd.

Kontigent

Kontingent indbetales her. Kontingentet betales for 365 dage, dvs. du får et fuldt års medlemsskab og licens fra dagen hvor du melder dig ind. Hvis du ikke har en profil på klubmodul så skal du oprette en. Dette gøres her eller ved at trykke "Opret Profil" på Klubmodul.

Hvis du har spørgsmål så skrive en mail til nytmedlem@tth.dk eller ring på +45 20 87 80 30 - så vil vi besvare dem hurtigst muligt.